Service & Support

24/7 gekwalificeerde Service & Support

Service & Support

Ook na implementatie blijven wij voor u klaar staan. Service en support is een van de onderscheidende vermogens van Inther. Onze helpdesk is 24 uur per dag, 7 dagen per week gedurende het hele jaar beschikbaar. Door direct ingrijpen van gekwalificeerde servicemedewerkers bent u als klant gegarandeerd van optimale support en maximale beschikbaarheid van uw systeem. Dat is immers wat u wilt.

Service Level Agreements

Wij bieden service en support die volledig op uw wensen en eisen is afgestemd in de vorm van een Service Level Agreement (SLA). In deze SLA leggen wij de afspraken vast over support- en reactietijden en beschikbaarheid van het systeem.

Preventief onderhoud

Inther streeft naar langdurige relaties met haar klanten. Voor ons betekent service en support dan ook meer dan wachten tot u belt bij problemen. Support betekent voor ons dat we blijven meedenken en bijvoorbeeld preventief onderhoud plegen. We maken analyses en rapportages van uw meldingen en zullen met verbetervoorstellen komen zodra we daartoe mogelijkheden zien.

Betrouwbaarheid en flexibiliteit

Betrouwbaarheid en flexibiliteit zijn typische kenmerken van Inther. Daar voegen we graag een uitstekende service en support aan toe.

Voordelen

  • Maximale beschikbaarheid

  • 24/7 service en support

  • Service Level Agreements op maat

  • Betrouwbaar: afspraak is afspraak

  • Gekwalificeerde service medewerkers

Enkele referenties

Logo Marchon
Logo Skechers
Logo Veritas
Logo Toyota Boshoku
Logo Van de Velde
Logo Ford
Logo NSK
Logo Brezan
Logo Stanley Black & Decker
Logo Lucardi
Logo Huuskes
Logo DHL
Logo Standaard Boekhandel
Logo Seacon
Logo Pluripharm
Logo Geodis
Logo Essers
Logo Audax
Logo Peapod
Logo Snellman
Logo 4SCM
Logo Chocolaterie Ickx
Logo DSV
Logo Stryker
Logo Hema
Logo River Island
Logo Estee Lauder