Full Service ontzorging

Bij Inther Group blijven we gedurende de hele levenscyclus van het systeem met je samenwerken. Het draait allemaal om het maximaliseren van de betrouwbaarheid, uptime en winst van jouw investering! Service en support is één van de onderscheidende kenmerken van Inther Group. Ons serviceteam staat het hele jaar door 24 uur per dag, 7 dagen per week voor je klaar. Directe ondersteuning door gekwalificeerd servicepersoneel zorgt voor optimale ondersteuning en maximale beschikbaarheid van jouw systeem.

Klantreis

De ingebruikname van een systeem is het begin van een lange reis voor Inther Service. Een reis die we samen aangaan in de vorm van een partnership. We praten niet graag in termen van klant en leverancier, we praten in termen van partners. Wanneer jouw bedrijf verandert, nemen we proactief het initiatief om samen met jou het systeem aan te passen aan nieuwe behoeften. Betrouwbaarheid en flexibiliteit zijn daarbij sleutelwoorden.

Service Level Agreements (SLA)

In de vorm van een Service Level Agreement (SLA) kunnen wij ons serviceniveau en ondersteuning geheel op jouw wensen afstemmen. In deze SLA schetsen we alle aspecten rondom support, responstijden, on-site garantie, preventief onderhoud en inspecties.

 

24/7 service en support: direct contact met ITIL gekwalificeerde servicemedewerkers
Professioneel beheer van reserveonderdelen
Gegarandeerde reactietijden
Garantie op locatie
Onderhoud en inspectie op maat
Gekwalificeerde resident engineering
PREVENTIEF ONDERHOUD EN INSPECTIE

Inther Group kan een onderhoudsplan op maat aanbieden op basis van jouw behoeften. Dit kan variëren van ondersteuning op afstand tot training op locatie, compleet met visuele inspecties met systeemaanbevelingen. We kunnen ook met u samenwerken om residentiële engineering aan te bieden, wat betekent dat de technische afdeling ter plaatse permanent wordt bemand door experts van Inther Group.

WIL JE LEVENSLANGE ONDERSTEUNING?

neem contact met ons op +31 (0)478 502 575

Waarmee kunnen we je helpen?